Obxectivos:
lingüísticos: descrbir acotecementos en presente , empregando o presente simple e there is/are.
non-lingüísticos: investigar sobre festas e tradicións no entorno máis próximo. Recoller e clasificar información. Manexar o programa Impress e manipular fotos e vídeos.
Estándares de aprendizaxe:
§
PLEB3.4. Atopa a información que necesita para a realización dunha
tarefa en narracións breves moi sinxelas en lingua estándar, e en guías de
lecer, dicionarios, catálogos, etc.
§ PLEB4.2. Elabora
textos moi breves nos que expón, por exemplo, unha enumeración de actividades
ou tarefas moi habituais, listas de compras, traxecto habitual etc.; e textos
que expresen sentimentos básicos de gusto, desgusto, aceptación, negación, etc.
Criterios de avaliación
§ B3.4. Identificar a información esencial, os puntos
máis relevantes e detalles importantes en textos, tanto en formato impreso como
en soporte dixital, breves, sinxelos e ben estruturados, escritos nun rexistro
informal ou estándar, que traten de asuntos cotiáns, de temas coñecidos e
previsibles de interese ou relevantes para os propios estudos, e que conteñan
estruturas sinxelas e un léxico básico de uso común e habitual.
§ B4.2. Escribir, en
papel ou en soporte electrónico, textos breves, sinxelos e de estrutura clara
sobre temas cotiáns ou de interese persoal, nun rexistro estándar ou informal,
utilizando adecuadamente os recursos máis básicos de cohesión e de coherencia,
e as convencións ortográficas básicas e os signos de puntuación máis comúns,
cun control razoable de expresións e estruturas básicas e sinxelas, e un léxico
de uso frecuente para a súa idade e o seu nivel escolar. Tomar notas e escribir
mensaxes moi breves e sinxelas a partir dunha información moi sinxela e
predicible
Instrumentos de avaliación:
Ficha de observación
Rúbrica de proxectos
Materiais:
Lectura do libro Mosaic 1
Blog : Festivals.
Secuenciación
Lectura con exercicios , p.26-27 Mosaic 1
Blog: Festival 1, 2 , 3, 4, 5, 6.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.